شرکت کاوش راه انديشه - کارا

مهندسين اطلاعات مکاني و ژئوماتيک
(سهامي خاص)

شماره ثبت: 262205

تجربه‌اي ازفن‌آوري اطلاعات مکاني نوين

شرکت کاوش راه اندیشه از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات در حوزه پیاده ­سازی و توسعه سیستم­های اطلاعات مکانی، راهکارهای فناوری اطلاعات و تولید نرم­ افزارهای سفارش مشتری و موبایل  اپلیکیشن فعالیت می­نماید. طیف وسیعی از کاربران، از خدمات این شرکت استفاده نموده و با توجه به رضایت آنان از خدمات ارائه شده، ضمن انجام امور پشتیبانی از نرم ­افزارهای تحویل شده، امور مربوط به توسعه و پیاده ­سازی بسترهای جدید نیز به این شرکت محول می­شود.

هدف اصلی این شرکت، رفع جامع نیازهای کاربران از طریق فراهم­ سازی محیط کاربرپسند است، بگونه ­ای که ضمن بکارگیری آخرین استانداردها، تمامی نیازها و خواسته ­های کاربران را به نحوی تامین می­نماید که کاربران براحتی قادر به کار با سامانه ­ها و استفاده از آنها باشند. در همین راستا، شعار اصلی این شرکت "اطلاعات برای همه" می­باشد.

با عنایت به زمینه فعالیت تعریف شده، این مشاور آمادگی دارد تا در زمینه ­هاي مختلف نظیر تولید داده ­هاي مکانی از طریق فرآیندهاي نقشه ­بر­داري (زمینی، فتوگرامتري، سنجش از دور و سیستم تعیین موقعیت جهانی)، طراحی، ایجاد و راه ­اندازي سیستم‌هاي اطلاعات مکانی (GIS) و پایگاه­هاي داده مکانی به صورت محلی و یا تحت شبکه و پیاده ­سازی منظومه اطلاعات مکان محور (SDI)، تولید نرم ­افزار و موبایل اپلیکیشن در زمینه ­هاي کاربردي و تخصصی برآورنده نیازهاي مخاطبین خود باشد.

امید است که این مشاور بتواند با اتکاء به حسن نظر مخاطبین و همچنین استفاده از توان متخصصین خود، زمینه لازم جهت رفع مشکلات و تامین نیازهای کاربران محترم را فراهم آورد.